Pożyczki dla firm
Współpraca zagraniczna
Szkolenia
Doradztwo, wsparcie innowacji
Inne usługi finansowe

Dofinansowana misja dla importerów z branży spożywczej/winiarskiej, 28 lutego -1 marca 2018 r., La Rioja (Hiszpania)

Najnowsze aktualności
15.01.2021
Zaproszenia do udziału w spotkaniach biznesowych online, webinarium, szereg zapytań firm zagranicznych o współpracę – to wszystko w newsletterze Enterprise Europe Network
W imieniu ośrodka Enterprise Europe Network w Lubelskiej Fundacji Rozwoju serdecznie zachęcamy do lektury pierwszego wydania tegorocznego newslettera. A w nim szereg zapytań/ofert firm zagranicznych poszukujących możliwości współpracy z...
14.01.2021
Rozstrzygnięcie postępowania na “Usługę trenerską – przeprowadzenie szkolenia „Pracownik administracyjno – biurowy z egzaminem ECDL base”
Szanowni Państwo, Informujemy, iż w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę Ośrodka Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia kadr „KURSOR” z siedzibą przy ul. Narutowicza 62, 20-013 Lublin. Oferta uzyskała najkorzystniejszą punktację w...
Dofinansowana misja dla importerów z branży spożywczej/winiarskiej, 28 lutego -1 marca 2018 r., La Rioja (Hiszpania)

Zapraszamy do udziału w 6 edycji misji handlowej dla sektora winiarskiego i branży spożywczej. Wydarzenie odbędzie się w dniach 28 lutego – 1 marca w miejscowości Logroño w regionie La Rioja, w północnej Hiszpanii. Organizator misji zapewnia wybranym firmom pełne dofinansowanie udziału.

Dla kogo?

Dystrybutorzy i importerzy wina oraz produktów spożywczych takich jak oliwa z oliwek, chorizo, sosy, sery, papryka, karczochy, grzyby, szparagi itp.

Sieci spożywcze, supermarkety, delikatesy, sieci sklepów, sektor HoReCa itp.

Wydarzenie przewiduje:

–  uprzednio zaaranżowane spotkania biznesowe pomiędzy importerami a hiszpańskimi producentami (pierwszeństwo w rezerwacji spotkań mają importerzy)

– wizyty w firmach hiszpańskich  (zgodnie z wyborem dokonanym przez każdego importera)

Warunki uczestnictwa:

Zainteresowane udziałem w misji firmy (importerzy, dystrybutorzy) rejestrują się na platformie online.

Organizatorzy na podstawie wypełnionych na platformie profili importerów wybiorą tych, które są ich zdaniem najbardziej rokujące tzn. widzą szansę na współpracę z producentami hiszpańskimi.

Koszty podróży i zakwaterowania  dla wybranych firm są w 100% pokrywane przez Organizatora misji.

W przypadku anulowania uczestnictwa po 24 stycznia, koszty anulowania obciążą importerów. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem Travel notes.

Ważne terminy: 

24-go stycznia: importerzy/dystrybutorzy rejestrują się na stronie internetowej imprezy (Organizator potwierdzi mailowo udział firmy)

17-24 stycznia: importerzy/dystrybutorzy wybierają firmy, z którymi chcieliby się spotkać oraz te, które chcieliby odwiedzić w ramach company visits. Dodatkowo, uczestnicy misji zobowiązani są dostarczyć kopię swojego paszportu (do rezerwacji lotów). Importerzy potwierdzają przesłany wcześniej przez Organizatora plan podróży.

29 stycznia: uczestnicy misji otrzymają agendy spotkań

od 2 lutego: importerzy otrzymają bilety lotnicze pocztą elektroniczną

Potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami.