ARCHIWALNA STRONA
Pożyczki dla firm
Współpraca zagraniczna
Szkolenia
Doradztwo, wsparcie innowacji
Inne usługi finansowe

Dofinansowana misja dla importerów z branży spożywczej/winiarskiej, 28 lutego -1 marca 2018 r., La Rioja (Hiszpania)

Najnowsze aktualności
07.11.2018
“Workshop on Japanese Business Culture”, 22 listopada 2018, Lublin
Wraz z EU-Japan Centre for Industrial Cooperation zapraszamy przedsiębiorców z sektora MŚP na warsztaty poruszające tematykę japońskiej kultury prowadzenia biznesu „Workshop on Japanese Business Culture”. Wydarzenie odbędzie się 22 listopada 2018 w...
31.10.2018
2 listopada 2018 r. dniem wolnym od pracy
Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 listopada 2018 r. biura Lubelskiej Fundacji Rozwoju przy ul. Rynek 7 oraz Zana 41 w Lublinie będą nieczynne. Biuro przy ul. Wallenroda 4C...
Dofinansowana misja dla importerów z branży spożywczej/winiarskiej, 28 lutego -1 marca 2018 r., La Rioja (Hiszpania)

Zapraszamy do udziału w 6 edycji misji handlowej dla sektora winiarskiego i branży spożywczej. Wydarzenie odbędzie się w dniach 28 lutego – 1 marca w miejscowości Logroño w regionie La Rioja, w północnej Hiszpanii. Organizator misji zapewnia wybranym firmom pełne dofinansowanie udziału.

Dla kogo?

Dystrybutorzy i importerzy wina oraz produktów spożywczych takich jak oliwa z oliwek, chorizo, sosy, sery, papryka, karczochy, grzyby, szparagi itp.

Sieci spożywcze, supermarkety, delikatesy, sieci sklepów, sektor HoReCa itp.

Wydarzenie przewiduje:

–  uprzednio zaaranżowane spotkania biznesowe pomiędzy importerami a hiszpańskimi producentami (pierwszeństwo w rezerwacji spotkań mają importerzy)

– wizyty w firmach hiszpańskich  (zgodnie z wyborem dokonanym przez każdego importera)

Warunki uczestnictwa:

Zainteresowane udziałem w misji firmy (importerzy, dystrybutorzy) rejestrują się na platformie online.

Organizatorzy na podstawie wypełnionych na platformie profili importerów wybiorą tych, które są ich zdaniem najbardziej rokujące tzn. widzą szansę na współpracę z producentami hiszpańskimi.

Koszty podróży i zakwaterowania  dla wybranych firm są w 100% pokrywane przez Organizatora misji.

W przypadku anulowania uczestnictwa po 24 stycznia, koszty anulowania obciążą importerów. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem Travel notes.

Ważne terminy: 

24-go stycznia: importerzy/dystrybutorzy rejestrują się na stronie internetowej imprezy (Organizator potwierdzi mailowo udział firmy)

17-24 stycznia: importerzy/dystrybutorzy wybierają firmy, z którymi chcieliby się spotkać oraz te, które chcieliby odwiedzić w ramach company visits. Dodatkowo, uczestnicy misji zobowiązani są dostarczyć kopię swojego paszportu (do rezerwacji lotów). Importerzy potwierdzają przesłany wcześniej przez Organizatora plan podróży.

29 stycznia: uczestnicy misji otrzymają agendy spotkań

od 2 lutego: importerzy otrzymają bilety lotnicze pocztą elektroniczną

Potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami.