ARCHIWALNA STRONA
Pożyczki dla firm
Współpraca zagraniczna
Szkolenia
Doradztwo, wsparcie innowacji
Inne usługi finansowe

Dofinansowana misja dla importerów z branży spożywczej/winiarskiej, 28 lutego -1 marca 2018 r., La Rioja (Hiszpania)

Najnowsze aktualności
18.06.2018
„DESIGN TO DOBRE DLA MŚP”  – spotkanie rekrutacyjne, 25 czerwca 2018, Lublin
Serdecznie zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne do ogólnopolskiego projektu ,,Design to dobre dla MŚP – czyli podnoszenie konkurencyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży meblarskiej poprzez animowanie współpracy z...
04.06.2018
„DO YOU CARE TO SHARE? – EKONOMIA WSPÓŁDZIELENIA, TRENDY I WYZWANIA” – 15 czerwca 2018 r., Lublin
Lubelska Fundacja Rozwoju zaprasza na spotkanie panelowe „Do you care to share? – ekonomia współdzielenia, trendy i wyzwania”, które odbędzie się 15 czerwca br. w godz.13.30-15.30  w Lubelskim Centrum...
Dofinansowana misja dla importerów z branży spożywczej/winiarskiej, 28 lutego -1 marca 2018 r., La Rioja (Hiszpania)

Zapraszamy do udziału w 6 edycji misji handlowej dla sektora winiarskiego i branży spożywczej. Wydarzenie odbędzie się w dniach 28 lutego – 1 marca w miejscowości Logroño w regionie La Rioja, w północnej Hiszpanii. Organizator misji zapewnia wybranym firmom pełne dofinansowanie udziału.

Dla kogo?

Dystrybutorzy i importerzy wina oraz produktów spożywczych takich jak oliwa z oliwek, chorizo, sosy, sery, papryka, karczochy, grzyby, szparagi itp.

Sieci spożywcze, supermarkety, delikatesy, sieci sklepów, sektor HoReCa itp.

Wydarzenie przewiduje:

–  uprzednio zaaranżowane spotkania biznesowe pomiędzy importerami a hiszpańskimi producentami (pierwszeństwo w rezerwacji spotkań mają importerzy)

– wizyty w firmach hiszpańskich  (zgodnie z wyborem dokonanym przez każdego importera)

Warunki uczestnictwa:

Zainteresowane udziałem w misji firmy (importerzy, dystrybutorzy) rejestrują się na platformie online.

Organizatorzy na podstawie wypełnionych na platformie profili importerów wybiorą tych, które są ich zdaniem najbardziej rokujące tzn. widzą szansę na współpracę z producentami hiszpańskimi.

Koszty podróży i zakwaterowania  dla wybranych firm są w 100% pokrywane przez Organizatora misji.

W przypadku anulowania uczestnictwa po 24 stycznia, koszty anulowania obciążą importerów. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem Travel notes.

Ważne terminy: 

24-go stycznia: importerzy/dystrybutorzy rejestrują się na stronie internetowej imprezy (Organizator potwierdzi mailowo udział firmy)

17-24 stycznia: importerzy/dystrybutorzy wybierają firmy, z którymi chcieliby się spotkać oraz te, które chcieliby odwiedzić w ramach company visits. Dodatkowo, uczestnicy misji zobowiązani są dostarczyć kopię swojego paszportu (do rezerwacji lotów). Importerzy potwierdzają przesłany wcześniej przez Organizatora plan podróży.

29 stycznia: uczestnicy misji otrzymają agendy spotkań

od 2 lutego: importerzy otrzymają bilety lotnicze pocztą elektroniczną

Potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami.